+372 533 11 099

   parema[at]kuulmiseni.ee

Firma COCHLEAR sisekõrvaimplantaadi kasutajatele

Muudatustest kõneprotsessorite ja varuosade tellimisel

Piret Zimmer siirdub peatselt õppima välismaale, mis tähendab, et alates 1. septembrist 2021 ta enam Kõrvakliinikus ei tööta. Piretit hakkab asendama audioloog Sandra Vill. Sellega seoses on muutunud ka töökorraldus sisekõrvaimplantaadi kõneprotsessorite ja varuosade tellimisel.

Vahetus-kõneprotsessorite ja varuosade tellimise, müümise ning kättetoimetamisega tegeleb edaspidi Cochleari esindaja Eestis Audiomed OÜ (Kotka 12, Tallinn), kes on ühtlasi ka Sotsiaalkindlustusameti (SKA) lepingupartner.

TELLIMINE

Oma tellimuse soovist tuleks kirjutada aadressil tellimus@audiomed.ee.

Segaduste vältimiseks ja õige asja tellimiseks on vaja tellitava toote koodi, mille leiate toote pakendilt (REFxxxxxx) või tootekataloogist (nt Z544533 on beež standard aku N7-le).

Tootekataloogid:

Kanso 2

N7

N6

N5

 

ARVELDAMINE

Varuosade, vahetus-kõneprotsessorite ja remondis olnud kõneprotsessori eest tasumisel riigipoolse  soodustuse saamise kontrollimiseks ja arve vormistamiseks on vaja lisaks tellimusele edastada:

  • implantaadikasutaja isikukood
  • maksja isikukood
  • kas tegemist on õpilase/üliõpilasega
  • kas kasutaja on ühe- või kahepoolselt implanteeritud (kui ühepoolselt, siis kumb kõrv)
  • elukoht valla täpsusega
  • kontakttelefoni number ja e-posti aadress

KÄTTESAAMINE

Uus ja/või remondist tulnud kõneprotsessor saadetakse Tartusse Kõrvakliinikusse ning selle kättesaamine toimub seal vastavalt kokkulepitud ajale, kui arve on tasutud.

Varuosade tellimise puhul tuleks teil tellimuskirjas täpsustada, kuidas soovite varuosa kätte saada – kas tulete sellele järele Audiomedi või soovite tarviku saada posti teel (millisele aadressile või millisesse pakiautomaati).

Sujuvale koostööle lootes,

Liina Luht